شركت پرشور مردم در انتخابات عظمت ایران اسلامی را یكبار دیگر به رخ جهانیان می كشد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، این عده معتقدند، حضور در انتخابات به عنوان یك وظیفه ملی و تكلیف اعتقادی، باید مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

سید 'رضا حسینی' از ورزشكاران فعال رشته های رزمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شركت در انتخابات به وظیفه ملی و میهنی خویش عمل كرده و دشمنان كشورمان را مانند همیشه در رسیدن به آمال و آرزوهای خود ناكام می گذاریم.

وی اظهاركرد: باید با انتخاب نامزدهای اصلح و شایسته، افرادی را روانه مجلس كنیم كه بتوانند از حقوق مردم و كشور به خوبی دفاع كرده و در مقابل فشار دشمنان از خود ایستادگی نشان دهند.

'مهرداد سلطانی' شطرنج باز نیز گفت: مشاركت حداكثری و پرشور مردم در انتخابات كشورمان را در برابر هجمه های دشمنان و بدخواهان بیمه می كند و به دنیا می فهماند كه مردم ایران با یكدیگر متحد و همدل هستند.

وی، رای دادن را از حقوق مردم برشمرد و افزود: شركت در انتخابات در تعیین سرنوشت و روند آینده كشور حایز اهمیت است و هر ایرانی می تواند با رای خود وضعیت آینده كشور را رقم بزند.

سلطانی با اشاره به اینكه باید در پی انتخاب درستی باشیم، اضافه كرد: باید با انتخاب فرد اصلح وكارآمد به تشكیل مجلسی قوی و كارآمد كمك كنیم.

'محسن طاهرخانی' از ورزشكاران رشته ووشو، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب اقتدار هرچه بیشتر كشور در محافل بین المللی دانست و گفت: مشاركت حداكثری در انتخابات عزم جدی ایرانیان را برای پیشرفت كشور و ایستادگی در برابر دشمنان به گوش جهانیان می رساند.

این ورزشكار با برشمردن ویژگی های یك نامزد اصلح برای نمایندگی مردم در مجلس گفت: پایبندی به ارزشهای اسلامی، آرمانهای نظام و ولایت فقیه، تعهد، تخصص، مردمی بودن و داشتن برنامه از معیارهایی است كه باید یك نماینده آنرا دارا باشد.

'افشین هادی چگینی' رییس هیات ورزشهای رزمی استان قزوین، انتخابات را صحنه ای حساس برای ملت ایران خواند و گفت: در حال حاضر همه دنیا چشم به انتخابات ما دوخته اند و باید دشمنان را همچون گذشته مایوس كنیم.

وی افزود: باید با حضور پرشور خود در سر صندوق های رای به جهانیان نشان دهیم كه ما دوستدار انقلاب و نظام اسلامی هستیم و تبلیغات و فشار دشمنان و بدخواهان ما را از ادامه راه و حركت در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف متعالی خود نمی ترساند.

چگینی اضافه كرد: مردم كشورمان همیشه پیشتاز صحنه های حساس انقلاب اسلامی و همواره در دفاع و پاسداری از میهن و ارزشهای اسلامی پیشگام بوده اند.

وی خاطرنشان كرد: معتقدم مردم استان قزوین روز 12 اسفند در حماسه ای به یادماندنی در پای صندوق های رای حاضر شده و به دنیا نشان خواهند داد كه پشتیبان نظام اسلامی و گوش بفرمان مقام معظم رهبری هستند.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه (12 اسفند) همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.

7392/ 614/ 1644





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: